donderdag 26 januari 2017

Ringsnavelmeeuw

Even overwogen om tussen duizenden meeuwen in de Loonse waard één exemplaar te zoeken met een zwart ringetje om zijn snavel. De zeer zeldzame ringsnavelmeeuw. Maar hoe zinvol is dat als je nog niet eens een geelpootmeeuw van een kleine mantelmeeuw kunt onderscheiden? Leuk voor je levenslijst, maar ik ben maar wat dichter bij huis gaan vogelen en heb lekker genoten van een plas water met veertien nonnetjes en her en der rondvliegende ijsvogels. En, exoot of niet, die twee Indische ganzen die al een tijdlang bij Lent vertoeven waren ook leuk om te bekijken.
















Op dit moment vind ik die onscherpe verrekijkerfoto's van mij een zekere charme hebben. Maar op het moment dat ik met de juiste apparatuur scherpe foto's weet te produceren zal ik me ongetwijfeld afvragen hoe ik ze in hemelsnaam online heb durven plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten