vrijdag 14 juni 2019

Beleef-de-lentelepelaarsblog 13 - 19






















Zondagavond 16 juni worden de lepelaarcams uitgezet. 
Ik was helemaal vergeten mijn laatste blogs hier te melden. 
Voor de liefhebbers:

#14 Lepeltje-lepeltje

#15 Harde natuur

#16 Een ruwe week

#17 Chaos!

#18 Een hoop gefladder


#19 Tokkie






















In totaal heb ik er negentien geschreven. Het laatste blog was gelijk het minst populair. (Clickbait.) Mijn nog niet totaal tot wasdom gekomen vogelkennis heb ik moeten compenseren met entertainment en zorgvuldig gekozen, mooi uitgesneden screenshots. Af en toe moest er wat bla-bla-opvulsel bij om een blog op de gewenste lengte te krijgen. Of om aan mijn zelfopdracht van minstens één blog per week produceren te voldoen. Misschien valt er uit alle blogs wel een aardige reportage te schrapen.






















Het was leuk om Beleef de lente eens van achter de schermen mee te maken. Bij het videokijken kijken mis je de wind in je baard en de spanning van 'welke vogel ga ik vandaag zien?'. Maar je hebt wel het voorrecht om beelden terug te kunnen kijken. Af en toe voelde ik me net een bewakingscameratoezichthouder.

Volgend jaar hoop ik weer een broedende vogel waar ik voor moet fietsen te kunnen volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten