maandag 27 juni 2016

Frappant

Ik had nog overwogen om onderstaande iPhone-foto, die ik vorige week in de Hatertse vennen maakte, als illustratie op dit blog te plaatsen. Maar ik vond hem toch wat te saai en gewoontjes. Zojuist kwam ik op Facebook precies dezelfde foto tegen! Alleen op een ander tijdstip genomen. En door een andere fotograaf. Waarschijnlijk bestaan er tientallen versies van deze opname. Originele landschapfoto’s maken is bijna niet te doen. Volgende keer neem ik mijn tekenblok mee. Dan heb je in ieder geval nog een persoonlijk handschrift.


































De onderste fotograaf heeft er rechtsboven nog wel een vogel op staan. Misschien wel een boomvalk!

Edit: het kan natuurlijk ook dat ik per ongeluk een briljante fotograaf blijk te zijn. (Ik wil niemand voor het hoofd stoten.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten