maandag 5 september 2016

Drieteenstrandloper


Het lijkt wel alsof alsof ik aan de kust woon: kleine strandlopers, drieteenstrandlopers en een kanoet, nog geen twintig minuten fietsen hiervandaan. Dankzij het slechte weer gisteren kon ik ze op de normaal gesproken drukke Lentse waard mooi op m'n gemak be-verrekijken. 

Voor 'bewijsfoto's' heb ik een leuke oplossing bedacht. Met m'n iPhone door mijn verrekijker fotograferen levert onscherpe foto's op. Maar als ik zo'n vage vogel combineer met een landschapsfoto dan krijg je toch nog een geinig plaatje. Waar misschien wel meer op te zien is dan op een haarscherpe detailfoto.



















En ja, als tekenaar zou ik die vogels eigenlijk gewoon moeten tekenen, maar daar werkt mijn fotografische vogelgeheugen vooralsnog veel te slecht voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten