vrijdag 31 maart 2017

Toadpix

Grappig. De eerste de beste foto die ik naar Birdpix stuurde werd direct gepubliceerd. Uit de hand genomen en geheel onbewerkt. Overmoedig stuurde ik daarna nog twee foto’s op die beide werden geweigerd wegens onscherp. Gek dat je dat zelf pas ziet als zoiets door een ander wordt opgemerkt. Enfin, op een enkele toevalstreffer na is Birdpix, zonder met rijstzak of statief op pad te gaan, te hoog gegrepen. Het moet wel leuk blijven, ik sleep al genoeg spullen mee op m’n fietsje, dus vooralsnog houd ik het bij gezellige, enigszins onscherpe foto’s voor op waarneming.nl en m’n blog. (Wel stiekem een praktijkboek vogelfotografie besteld!)



Gewone pad. De dood gepasseerd door het leven. Of zoiets. Ik vond het wel iets symbolisch hebben. Hoewel een wipje maken naast een lijk ook wel een beetje ranzig is...



























(Klik voor groter.) Vast te onscherp voor Toadpix. En dan zwijg ik nog over de in de weg zittende grassprieten en blaadjes. Voor de stripliefhebbers: ik noem ze Robert en Aline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten