donderdag 16 februari 2017

Siberische braamsluiper [8]

Vanavond toch nog even naar de Siberische braamsluiperparkeerplaats gegaan. Net als een viertal andere vogelaars. Zoals ik wel verwacht had liet hij zich net als gisteren zien noch horen. Maar ik moest toch in de buurt zijn om te kijken of de kerkuil van gisteravond misschien weer in dezelfde boom zat. Maar ook hij was niet van de partij. Wel meen ik boven de parkeerplaats, hoog in de lucht, een slechtvalk te hebben zien vliegen. Spitse vleugels, flink doorfladderend... ik sluit niet uit dat mijn waarneming correct is.

O ja, de Siberische braamsluiperwaarneming van gisteren is verwijderd, of vervangen door een nieuwe waarneming. Mét geluidsopname. Blijkbaar zit/zat het beestje dus toch nog ergens in de buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten